Co Vás zajímá

Často kladené dotazy

GuruGym je webová aplikace, která nabízí instruktážní videotutoriály pro efektivní a správně provedený trénink bez nutnosti osobního trenéra.
Cvičení s GuruGym je vhodné jak pro začátečníky, tak pokročilé. Bohužel velmi častým nešvarem v posilovnách jsou špatně prováděné cviky. Nejen že nesprávná technika nepřinese kýžené výsledky, ale hlavně představuje závažná zdravotní rizika. Proto se (zejména v začátcích) doporučují tréninky s osobním trenérem. Ne všichni si však soukromé hodiny s trenérem, jejichž hodinové sazby se pohybují v řádech stovek korun a víc, mohou dovolit. Proto přišel nápad založit web GuruGym, který osobního trenéra dokáže do určité míry nahradit, aniž byste se museli bát o svou peněženku.
Prémium účet stojí POUHÝCH 990,- Kč a nabízí přístup ke všem 123 video návodům po neomezenou dobu!
Videi provází zkušený trenér, který jednotlivé cviky předvádí a zároveň je jasně a srozumitelně vysvětluje s pomocí infografiky.
Kromě toho, že ušetříte spoustu peněz, cvičení s GuruGym je mnohem flexibilnější. Nemusíte se přizpůsobovat časovým možnostem trenéra, takže se stáváte pánem svého času. Jelikož jsou videa dostupná 24/7, můžete podle nich cvičit, kdykoli se vám zachce. Také si můžete vybrat, kde své tréninky uskutečníte, a nemusíte si měnit své stávající členství ve fitku. Velkou výhodou je, že se ve videích používá vybavení, které je stejné nebo podobné ve všech posilovnách.
S GuruGym můžete vytrénovat všechny svalové skupiny. Tréninková videa jsou podle nich rozdělená a ke každé partii je názorně vysvětleno několik efektivních cviků.
Videa jsou natočená tak, aby cviky pochopil a správně je odcvičil i někdo, kdo v životě nebyl v posilovně. K jednotlivým cvikům je kromě dalších tipů přidán i popis častých chyb, abyste věděli, čemu se vyvarovat. O kvalitě natočených videí se můžete sami přesvědčit na volně dostupných tutoriálech.
Přesně tak! Pokud si oblíbíte některé cviky více, můžete si vytvořit libovolný počet vlastních složek a jednotlivá videa si do nich přidat. Budete tak mít například pohromadě cviky z těch svalových skupin, na které se chcete zaměřit, a nebo si můžete třeba tvořit tréninky podle dnů v týdnu. Navíc si můžete ke každému videu přidat vlastní poznámku!
Je jen na vás, jak často budete cvičit. Samozřejmě ale platí, že čím více tréninků odcvičíte, tím dříve se dostaví výsledky. S videi ZDARMA máte přístup k videím neustále, takže můžete cvičit třeba každý den.
Ano, cvičení je vhodné i pro ženy. Váhy a intenzitu cviků si můžete přizpůsobit, takže se nemusíte bát, že vám narostou hromady svalů, o které třeba nestojíte. Vždy záleží na celkovém přístupu, počtu opakování a intenzitě tréninku, viz odpověď na následující otázku.
Zde platí jednoduché pravidlo – intenzitu cvičení a s ní počet opakování a sérií si musíte nastavit podle toho, o co vám při tréninku jde. Například chcete-li se jen zpevnit, je nutné jednotlivé cviky opakovat vícekrát, například po 15 až 20 opakováních. Jedná se o vytrvalostní cvičení, díky kterému se také zlepší vaše kondice. Abyste zvládli vyšší počet opakování, musíte si nastavit nižší váhu závaží. Pokud je naopak vaším cílem nabrat svalovou hmotu, musíte cvičit s těžšími váhami a snížit počet opakování, například na 6-10. Závaží by mělo být tak těžké, že vám ani více opakování udělat nedovolí. Tímto způsobem se vám podaří přibrat a zároveň získáte sílu. Pro začátek zvolte 3-4 série.
Jelikož jsou videa primárně určená na správnou techniku cvičení, strečink v nich nenajdete. Rozhodně na něj ale nezapomínejte. Pro zahřátí před tréninkem si dejte dynamický strečink (zhruba na pět minut), při kterém za svižného tempa protáhnete své tělo. Můžete si třeba dát i pět minut na rotopedu. Po skončení tréninku přichází čas na statický strečink, kdy důkladně a v klidu protáhnete všechny svaly, které jste při tréninku zapojili. Tento strečink se může podobat nenáročné józe. Pokud chcete více redukovat tuk, můžete ještě přidat kardio – například na běžeckém pásu.
Jak se stravujete, záleží čistě na vás. Pro optimální výsledky je však lepší stravu mírně upravit. Ačkoli je pohyb velmi důležitý, zdravý životní styl vyžaduje i vyvážený jídelníček. Zejména pokud chcete zhubnout, měli byste omezit přísun kalorií, rozhodně však nesmíte hladovět. Uvidíte ale, že když se do cvičení pustíte naplno, změna jídelníčku přijde sama. Navíc po hodině strávené pořádným cvičením vám bude líto sníst tabulku čokolády na posezení. Odměnou - kromě krásné postavy - vám bude i lepší zdravotní stav, a díky endorfinům vyplaveným během tréninku také lepší nálada.
U každého videa se dá nastavit kvalita přehrávání. Defaultně je nastavena nejvyšší kvalita ve Full HD. Pokud máte s přehráním videa někdy problémy, snižte jeho kvalitu na HD, viz obrázek. Kvalita videa bude stále perfektní!

Samozřejmě. Obdarovaný dostane na videa GuruGym dárkový voucher. Kontaktujte mě a doladíme detaily.
Ano, přesně tak. Jsem osobní fitness trenér a výživový poradce. Osobní tréninky probíhají v Praze.
Napište mi, zanechte svůj kontakt a já se vám ozvu ;-)